tirsdag den 8. maj 2018

Bag om tasterne

Hey Bloggen!

Nu synes vi, at det er på tide, at i lærer lidt om os af kende, så her er der en kort præsentation :)



Ronja Oline Jacobsens billede.
Ronja er den kreative redaktør på hjemmesiden.
“ Livet er det største eventyr”


Sofie er skribent på bloggen.
“I dåbsgave fik jeg H.C Andersens samlede værker. I min barndom fik jeg læst eventyrene højt som godnathistorier. På den måde har H.C Andersens eventyr haft stor betydning i min opvækst og har det stadig den dag i dag. Jeg synes H.C Andersens eventyr rammer et bredt publikum, fordi at det er gode historier som er underholdende for børn, men samtidig har de smukke budskaber og moraler som også er relevante og lærerige for voksne.”




Frederikke er fotograf og korrekturlæser.
"Mit liv er et smukt eventyr, så rigt og lyksaligt!
Havde jeg, som dreng, da jeg fattig og ene gik ud i verden, mødt en mægtig fe, og hun havde sagt: "Vælg din bane og dit mål, og da, efter din ånds udvikling, og som det fornuftigvis må gå til i denne verden, beskytter og fører jeg dig!" Min skæbne kunne da ikke have været lykkeligere, klogere og bedre ledet, end den er." - Hans Christian Andersen
Nanna Amalie Esbensens billede.
Nanna er skribent på bloggen.

“Et eventyr giver læseren lov til at leve sig ind i fantasiens verden. Eventyret bidrager til barndoms sindet og jeg tror aldrig at man bliver for gammel til læse dem.”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar